30 Mayıs 2013 Perşembe

Kiehl's Blue Herbal Spot Treatment Review



Herkese merhaba!
Uzun suredir blogla ilgilenemedim bu yuzden herkesten ozur diliyorum.1 aydir suren final donemim nihayet sona erdi ve ben de yeni bir postla sonunda buradayim! :)

Bugun blogumda Kiehl's Blue Herbal Spot Treatment'i tanitmak istedim.Bu urunu Roaccutane tedavime baslamadan once almistim ve o zamanlar yuzumun her yerinde olmasa da tek tuk yanak bolgemde aknelerim vardi.Oyle cok buyuk kistik akneye sahip degildim ancak biri gecince yenisi ciktigi icin Roaccutane kullanmak durumunda kaldim.Tedavime baslamadan once ergenlik zamaninda kalma lekelerimin tedavisi icin bir cok urun kullandim.Kiehl's'in bu urunu de bunlardan biri.

Oncelikle sunu soylemeliyim ki artik akne sorunu yasamiyorum, cok nadiren yediklerime veya stres durumuma bagli olarak tek tuk minik beyaz nokta sorunu yasadigim oluyor ama buyumeden atlatiyorum.


Hi everyone!
Today, I'm going to tell you Kiehl's Spot Treatment which I have 
bought for my acne scars and pimples before my Roaccutane treatment.I haven't got acne problem anymore, but I have rarely little pimples (depending on stressful days).



Kiehl's bu urun icin soyle demis:

Kiehl’s markasının eski ve en kalıcı formülü olan Blue Astringent Herbal Lotion™ ürününden ilham alan bu nazik ve etkili jel siyah noktaları, beyaz noktaları ve sivilce lekelerini kurutarak cildin görünümünün düzelmesine yardımcı olur. Hızla gözeneklere nüfuz ederek sivilce lekelerinin çoğunu azaltır ve yenilerinin oluşmasının önlenmesine yardımcı olur. Temiz cilde, gerektikçe, açıklandığı gibi uygulanabilir. Alerji riskini en aza indirmek için dermatologlar tarafından test edilmiştir.

Urun glikolik asit, salisilik asit ve tarcin ozu gibi sivilce ve izleri iyilestirmeye yardimci maddeler iceriyor.


Kiehl's Blue Herbal line was created for oily and acne-prone skin types.This Spot Treatment contains glycolic acid, salycilic acid and  cinnamon extract.These contents help to treating acnes and blemishes.

According to Kiehl's this product claims that;

• Gentle, yet effective gel dries and clears blackheads, whiteheads and acne blemishes and allows skin to heal.
• Quickly penetrates pores to eliminate most acne blemishes and help prevent new ones.

Bu urun icin benim yorumlarim ise soyle:
Oncelikle Kiehl'sin magazasinda ufak bir sivilcemin uzerine gorevli kulak cubuguyla uygulamis ve eve gidince sivilcemin kurudugunu gorunce hemen almaya karar vermistim.Sanirim bu urun hem sivilce hem lekeleri gidermeyi amacliyor.Ufak bir miktarini sorunlu bolgeye uygulayip kurumasini bekliyorsunuz.Ben bunin icin kulak cubugu kullandim ve uyguladiktan sonra parmagimla bastirip yaymak yerine kendi kendine nufuz ederek kurumasini bekledim.Urunun iyice etkisini gosterebilmesi icin gun icinde birden fazla uygulamak gerekiyor.Bu urunun buyuk akneler uzerinde hicbir etkisini gormedim.Ancak daha minik ozellikle pms doneminde cikan sivilceleri leke birakmadan hizlica kuruttu.Ilk gun 2-3 defa sivilcenin uzerine uyguladigimda gun sonuna dogru oldukca kuculmus ve kurumus oluyordu.Ertesi gun ayni islemi tekrarlayinca leke kalmadan sivilce gecmis oldu.Lekeler icin konusmam gerekirse, malesef benim lekelerime pek bir etkisi olmadi.Duzenli kullanimda biraz kuculttugunu gozlemledim ancak  sonradan sikildim ve lekelerimi gecirmek icin yeni arayislar icine girdim.Ayrica yanak bolgem hassas olmasina ve gun icinde birkac kez ust uste uygulamama ragmen tahris etmedi bu da arti bir ozellik.

Urun uhu gibi jelimsi bir yapiya sahip ve cilt tarafindan emilmedigi icin makyaj yapmadiginiz bir gunde ya da aksam yatmadan once uygulamanizi tavsiye ederim zira saatler gecse bile yapiskanlik birakiyor.Kokusu tarcin-nane gibi ve beni rahatsiz etmedi, biraz keskin ama fresh bir koku.

15ml bir ambalajda geliyor.

This product was great for my little pimples but unfortunately it didn't work for my cystic acnes.Also it didn't treat my acne spots.You must reapply 2-3 times on pimple as recommended.I would say it is more effective on small spots.It has a gel consistency like glue and sticky feeling.It comes with 15ml tube.It smells like minty fresh scent.For me, this an avarege product that works well for little pimples but I won't repurchase because it didn't make more disappear my acne spots.It didn't effect the larger blemishes or spots so I don't think it is good for teen acne problems or spots.Although it treated my small pimples without without any scars.Also it didn't irritate my sensitive cheek zone.


Kisacasi eger cok buyuk aknelere sahip degilseniz ve tek tuk cikan minik sivilceler icin iyilestirici bir urun elimin altinda bulunsun diyorsaniz bu urun sizin beklentilerinizi karsilayabilir ama elbette almadan once denemekte yarar var. :) Ben tekrardan almayacagim suan lekelerim icin Neostrata'nin bir urununu aldim kullandikca yorumlarimi paylasacagim.


Overall, if you have not huge cystic acnes, this product may be good for you but of course you must try it before buy. :)


Ingredients.


Buarada blogumun ismini makeupaddictsblog yapmayi dusunuyorum cunku suanki ismi soylenisi zor gibi geliyor bana, siz ne dusunuyorsunuz? :) Fikirlerinizi bekliyorum.

p.s: Sinav doneminde alisveristen uzak kalmadim tabi ki ve onumuzdeki gunlerde aldiklarimi sizlerle paylasacagim :)

Herkese mutlu gunler! <3

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages