6 Ağustos 2012 Pazartesi

Temmuz Ayı Favorilerim / July Favorites



Herkese merhaba ! İtiraf edeyim en sevdiğim yazılar bu ayın favorileri yazılarıdır ^.^ Başka bloglardakini okumayı da kendiminkini yazmayı da büyük bir zevkle yapıyorum. Temmuz ayında neredeyse hiç makyaj yapmadım; hem havaların sıcak olması hem de yaz rehaveti mi deyin yoksa doğallığı sevmeme mi dayandırın bilmiyorum ama durum bu :) En çok yaptığım dudakları renklendirmek oldu ve arada sırada bronzer kullandım. Bu ürünlere gelecek olursak:


Yazın kullanmayı sevdiğim renklerden oluşan rujlar; sağdan- sola:

- L'oreal Rouge Causse, Lovely Rose
 ( l'oreal in bu yeni rujlarını çok sevdim <3 )
- Rouge Dior, Pink Junon
- Mac, Reel Sexy
- Givenchy Rouge Interdit Shine, Blooming Apricot
ve Mac Hey Sailor dan Abalone gloss

Bronzerım Mac Sun Dipped, Caudile Üzüm Suyu Mist ( bunu çok seviyorum <3 )


Caudile' in bu ürünü yazın çok iyi oluyor, sıkıldığımda ferahlamak için ya da kuru hissettiğimde nemlendirmek için sıkıyorum ve işe yarıyor. Hem rahatlatıyor hem nemlendiriyor ( krem nemlendirmesi beklemeyin tabi  ^.^ ) Ürünün tam ismi Caudile Eau de Raisin Grape Water. Bitince yine alırım zaten 17 lira falandı zam gelmediyse :)

Ve gelelim ojelere:



Pastel- 09
Sally Hansen- I Pink I Can
Flormar- Plus Quartz 047
Mavala- Lagoon

Kozmetik favorilerim bu kadar temmuz ayı için. Şimdi diğer favorilerime geçiyorum :)
Öncelikle film; favorim Amazing Spider Man oldu bu ay. 3 boyutlu olması ve diğer örümcek adam filmleri içinde en beğendiğim olması onu bu ayın favorisi yaptı. Bana göre bu örümcek adam daha samimi ve espriliydi, izlemesi zevkliydi :)


Aslında bunda Andrew Garfield hastası olmamın da payı olabilir :3 The Imaginarium of Doctor Parnassus filminden itibaren severek izliyorum kendisini. Özellikle o filmde That's Amore' yi mırıldanışını ve şu sahneyi çok sevmiştim :D


Bir de bu ay favori kısa filmimi ( 40 dk falandı ) eklemek istiyorum; basit sade bir o kadar da duygusal ve sıcak bir filmdi. Hotarubi no Mori e isimli film.


Gelelim ayın dizisine; Game of Thrones temmuz ayında izlediğim favori dizim, sıcaklarda ' winter is coming...' replikleri ve dizinin soğuk atmosferiyle bir nebze olsun serinlemeye çalıştım :P He bir de ' kış uzun sürer ' repliğini unutmamak lazım :D Şaka bir yana güzel bir dizi özellikle tarihi tarzda ve fantastik ögeler barındırması diziyi sevilir hale getiriyor ben ve bir çok kişi için.



Ayın animesini de unutmayalım :) Temmuz ayı uzun olduğundan ve tatilde bir çok boş zaman olduğundan en uzun favori yazım bu olacak galiba. Bu ay iki favori animem var birini seçemedim çünkü diğerine yazık olacaktı, ikisi de çok güzel :) Biri Danshi Koukousei No Nichijou ( Daily Lives of Highschool Boys ) adında komedi- günlük yaşam animesi. O kadar eğlenceli ki :) Liseli erkekler gerçekten komik.

Danshi Koukousei no Nichijou trailer tarzı bir video, animeden bir bölümü de barındırıyor ( bu edebiyatçı kız bölümleri gerçekten çok iyiydi :P )




Başka bir gün okula giderken yerde bir dal parçası bulurlar ve olay başlar :D



Ayın diğer animesi Mobile Suit Gundam 00 , mecha tarzı bir anime ( mecha: robotların olduğu bilim kurgu, genelde gelecekte geçen savaş ağırlıklı anime türü ) Ben normalde mecha izleyen seven biri değilim ama gundam gerçekten çok güzel heyecanla izledim. Zaten Gundam bir anime efsanesi bir çok serisi var 1970' lerden beri yanılmıyorsam hatta Japonya da Gundam oteli var gundam temalı ve yer bulmanın zor olduğu söyleniyor, oldukça fanı var yani. Benimkisi en yeni serisi Mobile Suit Gundam 00. İnsanların uzayda da yaşamaya başladığı alternatif enerjilerin bulunduğu gelecek zamanda geçiyor. Bir önceki favorime göre oldukça ciddi diyebilirim. Ayrıca çizimler ve müzikler harika. Ülkeler gruplar arası ilişkiler dünyaya yön veren güçler konu dahilinde. Gelelim trailerla :

ilk sezonun ingilizce trailerı



Unutulmaz ilk açılış, sözlerinin anlamı da iyi ama artık onu izlerseniz görürsünüz o şekilde bulamadım ( serinin müzikleri harikaydı tam puan aldı bu yönden benden )



Ayın favori kitabı yok çünkü bu ay okuduğum kitapları çok beğenmedim yani favorim olamadılar :/
Temmuz ayında severek dinlediğim bir iki favori şarkıyı koyabilirim ama ;)


She& Him- Thieves parçanın adı , bu grubu çok seviyorum sakin rahat güzel müzik. Klip çok nostaljik ama yeni bir grup bu :) şu şarkılarını da seviyorum :

In the sun


Ee yaz dediğin reggaesiz olmaz bir de benim için bu ikisini de koyduk mu tamamdır :

Bob Marley- Stir It Up


Bob Marley- Could You Be Loved


Son olarak ayın içeceğini ilan etmek istiyorum ( çok uzadı biliyorum ama son :P )
Ice tea daimi favorim olmakla beraber bu ay yeni çıkardığı elmasını çok sevdim ve temmuzun favorisi oldu benim için :) Bu çeşit Türkiye için üretilmiş ilk kez.


Temmuz ayım böyle geçti, ağustos ayını da mutlu ve güzel bir şekilde geçirmenizi dilerim, bir dahaki yazıda buluşmak üzere sevgi sağlıkla kalın



Yazan : Auror

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages