28 Haziran 2013 Cuma

EKLIPS BEAUTY BLENDER REVIEW (MAKEUP SPONGE)



Herkese merhaba!
Ne zamandir Beauty Blender almak istiyordum ancak cok pahali olmalari ve ulkemizde ancak online siparisle ulasabilmemiz nedeniyle hep erteleyip almaktan vazgectim.Iyi ki de almamisim diyorum cunku Gratislerde satilan Eklips Beauty Blender beni fazlasiyla tatmin etti.

Ilk olarak fiyati cok uygun, 5tl.Bunu almamda Gossmakeupartist'in asagiya ekledigim 2 videosu da etkili oldu.Sunger oldukca yumusak ve kolay uygulama sagliyor.Birkac saniye suda tutup iyi sistikten sonra suyunu sikip makyajimi uygulamaya geciyorum.Ilk olarak fondotenimi elimin uzerine alip ardindan sungerin alt kismiyla fondoteni tampon hareketlerle yuzume uyguluyorum.Real Techniques Expert Face Brush'a gore bile daha homojen bir gorunum elde ediyorum.Ardindan uc kismiyla burun kenarlarim gibi bolgelere fondoteni dagitiyorum.Goz alti kapaticisini uygulamada da iyi is cikariyor.Benim bu sungerle bir diger favori uygulamam ise krem allik!Alt kismiyla krem alliga dokundurup yanaklarima pit pit yaparak uyguluyorum.Hem bu sayede alliginiz kirlenmemis oluyor (fircalarin kil birakmasi maglum).

Orjinal Beauty Blenderlar kadar kaliteli degildir belki de ancak Eklips sunger benim beklentilerimi fazlasiyla karsiladi diyebilirim.Buarada orjinal Beauty Blender'i benim hic inceleme sansim olmadi o yuzden kiyaslama yapamiyorum, hani belki aralarinda cok bariz bir kalite farki da olabilir bilemeyecegim.:) Ben ikinciyi alarak yedekledim bile, birini fondoten digerini ise krem allik icin kullanmayi dusunuyorum.Buarada yikama esnasinda biraz nazik olmaniz gerekiyor, ozellikle tirnaklarla sikmaktan kacinin derim cunku cok kolay yirtilabiliyor malesef.Orjinal Beauty Blenderlari cok pahali buluyor ya da ulasamiyorsaniz; bu urunu uygun fiyatli ve iyi is cikarmasiyla tavsiye ederim. :)

Son olarak benim bu Beauty Blender'i almamda etkili olan cok cok severek takip ettigim Youtube gurusu Gossmakeupartist'in asagiya ekledigim 2  videosunu izleyin derim. :)






Sevgiler <3


2 yorum:

kitten dedi ki...

ben de watsons markasınınkini almıştım fena değildi ama çok geç kuruyordu

Z. Aysegul dedi ki...

Ben bunu aksamleyin yikayip kurumaya birakiyorum sabaha kadar kurumus oluyor :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages