5 Ağustos 2013 Pazartesi

GRATIS BAYRAM INDIRIMI BASLADI!


Herkese merhaba!
Gratis indirimi 5-7 Agustos tarihleri arasinda gecerli olmak uzere baslamis bulunmakta. :)
The Balm, Max Factor ve Alix Avien makyaj urunlerinde %50 indirim var. (Loreal ve Maybelline'de malesef indirim yok.)
Diger kampanyalara goz atmak icin Gratis'in Facebook adresini ziyaret edebilirsiniz. 

Buarada bana gore The Balm'dan mutlaka alinmasi gereken birkac urunu paylasmak istiyorum.

-Put On A Lid Far Bazi: Kesinlikle isini mukemmel yapan bir urun, yazisi yakinda gelecek. :)

-Yeni Instain alliklar: Ben bu alliklardan gecen hafta dayanamayip Toile rengini almistim, dokusu yumusacik, aldigimdan beri elim baska alliklarima gitmez oldu, bakmadan gecmeyin derim.

-Asagida gormus oldugugunuz fircalardan ozellikle 'crease, love & happiness' ve 'Blend a Hand' oldukca kaliteli, ise yarar fircalar. (Fotograf The Balm official sitesindendir.)


-The Balm Mary Lou aydinlatici

-Nude Tude palette, UD Naked palet siparisi verdigim icin bu palet bende yok ancak oldukca kullanisli renkler barindirdigi ve yapilarinin gayet iyi oldugunu dusunuyorum.

-The Balm Down Boy, Frat boy (yazisi icin tiklayiniz) ve Cabana Boy alliklar.

Ben bu indirimden Powder to People firca ve Sexy Mama pudra almayi dusunuyorum.Buarada, bugun icerisinde Cabana Boy alligin yazisi blogda olabilir. :)

Siz bu indirimden neler almayi planliyorsunuz? 

Sevgiler <3


2 yorum:

busrakkus dedi ki...

Ben senin söylediğin göz fırçasını değil de "give crease a chance!" fırçasını aldım. O da güzel :) ^^

Z. Aysegul dedi ki...

Ben de onu aldim gectigimiz indirimde, gercekten guzel sen de gule gule kullan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages