16 Kasım 2012 Cuma

Benefit Coralista Blush!

Merhaba :)


Benefitin coralista alligini duymayan yoktur saniyorum.Benim de favorilerimden olan bu alligi ilk allik yazim olarak secmek istedim.




Urun guzel bir fircaya sahip, ben alligimi almadan once genelde benefitin allik fircalarinin cok sert olduguna dair duyumlar aliyordum ancak gayet yumusak bir fircasi var.Yikayinca birkac kil dokulme yapti yine de formunu kaybetmedi ben genelde kendi fircasiyla uyguluyorum.Sevimli bir ambalaja sahip ve cok guzel bir kokusu var..


Bu alligi hem beyaz tenliler hem de daha koyu esmer olanlar rahatliklar kullanabilir, hem kisin hem yazin kullandigim bir allik coralista.
Urun isiltilara sahip ancak yuzunuzde bu isiltilar asiri belirgin durmuyor oldukca dogal glowy bir canlilik kazandiriyor ben genellikle gunluk makyajlarimda bu urunu kullandigim zaman aydinlatici kullanmiyorum.Ayrica coralista tatli mercan tonuyla hemen hemen her makyaj kombinine uyum sagliyor :)


Urunun pigmentasyonu iyi, kaliciligi orta diyebilirim biraz daha iyi olabilirdi bana kalirsa ama yine de drugstore alliklardan daha iyi diyebilirim.Ben bu alligimi cantada tasimayi seviyorum cunku fircasi icinde oldugu icin uygulama yapmasi pratik oluyor :)



Bu alligin tek dezavantaji fiyati benim icin.Sephora magazalarinda 99tl'ye satiliyor, ABD'de 28$ gibi bir fiyata satilan benefit alliklarin Turkiye'de neden bu kadar pahaliya satildigini anlayamiyorum dogrusu.


Gordugunuz gibi guzel bir mercan tonuna sahip.Hem seftali hem pembe pigmentler barindiriyor.Ozellikle bronz tenimde kullanmayi ayrica daha cok seviyorum :)

Bitince tekrar alir miyim? 
Kesinlikle evet :)
Eger imkaniniz varsa yurtdisindan mutlaka almalisiniz diyerek yazimi noktaliyorum :)

Sevgiler, Prudence.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages