24 Kasım 2012 Cumartesi

INGLOT Sleeks Cream #98

Merhaba :)

Bugun sizlere Inglot sleek cream serisindeki gloss/likit rujlardan 98 numarayi tanitacagim. 




Inglot'un bu serisi krem yapili likit ruj kivaminda ancak likit rujlardan daha ince bir yapisi var ve ayni zamanda dudaklara parlaklik da veriyor.Dudaklarimi guzel nemlendiriyor ve cizgilere dolmuyor.Bu gloss'un diger bir artisi da hic yapiskan olmamasi.




Cok guzel bir kokusu var, ben kokusunu karamele benzetiyorum, surekli acip koklayasim geliyor :) Fotografta gordugunuz gibi oldukca zarif bir aplikatore sahip, fircaya tam kararinda urun geliyor ne cok az ne cok fazla.Ayrica urun paraben icermiyor ve Inglot hayvanlar uzerinde deney yapmayan bir marka.


Ilk aldigim zamanlarda elim siklikla bu glossa gitmesine ragmen artik eskisi gibi kullanasim gelmiyor cunku bu urun hic kalici degil..Inglot bu urun icin 'oldukca kalicidir' ifadesini kullanmis ancak benim deneyimime gore kullandigim en az kalici dudak urunum oldu kendisi.

Eger kaliciligi cok problem etmeyecekseniz bu urune bir sans verebilirsiniz cunku cok cok tatli bir pembe, sicak ya da soguk alt tonlu herkese yakisacak bir renk :) 

Bitince bir daha alir miyim? Sanmiyorum, cunku kaliciligi onemli benim icin, surekli tazelemek zor oluyor :)


Sevgiler, prudence.




2 yorum:

Bir Minik Bir Minnoş dedi ki...

İsterse 100 tl olsun bir gloss, kalıcılığı tutturamıyorum en fazla 2 saat sonra silinip gidiyor :(

Z. Aysegul dedi ki...

Benim denedigim en kalici gloss narsin larger then life glosslari, 2 saat kesin parlakligi kaliyor 2 saatten sonra da glossy gorunumun yerine ruj birakiyor ama rengi kesinlikle kaliyor :) inglot likit ruj gibi pigmentli olmasina ragmen sifir kalicilik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages