26 Aralık 2012 Çarşamba

KIEHL'S Ultra Facial Oil-Free Cleanser

Merhaba!

Kiehls'in bu temizleyicisini yaptigim bir alisveriste denemem icin vermislerdi.30ml oldugu icin cok uzun sure kullanma firsatim oldu ve hala bitmedi.

Kiehls'in urun hakkinda soyledikleri ise soyle;

Ultra Facial Oil-Free Cleanser çabuk köpüren bir temizleyicidir. Cilt yüzeyindeki kirleri ve sebumu derinlemesine temizler ve daha dengeli bir görünüm sağlar.  Imperata Cylindrica (Kırmızı Uçlu Saz) Kökü ve Limon Meyvesi Özleri ile cildi soymadan ve aşırı kurutmadan temizler ve canlandırır.  Hassas ciltlere de uygundur. Yağsız, parabensiz, parfümsüz ve renksizdir.

Madde madde degerlendirecek olursam;

ARTILARI:
-Urun cildi oldukca iyi temizliyor, hafif yapilan makyaji bile gayet iyi cikariyor,sonrasinda duru bir cilt birakiyor.
-paraben icermiyor,renksiz ve kokusuz.Sadece kopurturken cok cok hafif sabunumsu bir koku aliyorum.
-Cildimde sivilcelenmeye sebep olmadi,kizartmadi,tahris etmedi.
-Cok az bir miktar avuclariniz arasinda kopurttugunuz zaman yeterli oluyor.
-Kremsi bir yapisi olmasina ragmen gayet iyi kopuruyor.

EKSILERI:
-Benim normal-kuru arasi cildim icin cok guclu bir temizleyici,uyguladiktan sonra yuzumun gerildigini hissediyorum,ellerimi bile gicir gicir nemsiz birakiyor.
-Mevcut ufak puturcuklere bir etkisi yok.
-Kuru bir cildiniz varsa daha da kurutacaktir sonrasinda yogun bir sekilde nemlendirme ihtiyaci duyuyorum.
-Karma ciltleri bile kurutabilir bu yuzden almadan once denemekte yarar var.
-Asiri hassas ciltler icin uygun olmayabilir,yukarida da dedigim gibi cildi geren bir etkiye sahip.

Icerigi ise soyle;

Aqua/Water,Glycerin,Myristic Acid,Palmitic Acid,Stearic Acid,Potassium Hydroxide,Lauric Acid,Glyceryl Distearate, Glyceryl Stearate,Kaolin,Imperata Cylindrica Root Extract,Tetrasodium EDTA,Citrus Medica Limonum Extract/Lemon Fruit Extract,PEG-14M,Pseudoalteromonas Ferment Extract,Methylisothiazolinone,Caprylyl Glycol,Carbomer,Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer Fmla 685485/2 Code F.I.L.: D45034/1


Gordugunuz gibi krem-jel arasi bir kivama sahip.Bu kadari tum yuzume yeterli oluyor.

Bu temizleyiciyi iyi bir arindirici urune ihtiyac duyan daha cok yagli ciltler denemeli diyorum.

Ben genellikle temizlerken ayni zamanda yumusak bir his veren temizleyicileri sevdigim icin tam boyunu almayi dusunmuyorum :)

150ml tam boy urunu 44tl'ye Kiehl's magazalarindan edinebilirsiniz.

Buradan size en yakin Kiehl's magazasini bulabilirsiniz.

Sevgiler, Prudence :))



2 yorum:

onorr dedi ki...

Ben de yazdım bu ürünü canım ve sana katılıyorum. Yaz zamanı cildimi dengeliyordu ama sonra kurutmaya başladı. Senle konuşmuştuk sanırım :) Bu serinin bi de nemlendiricisini alışverişimde vermişlerdi 30 ml ama direk çöpe gitti. Çok çok kötüydü.

Z. Aysegul dedi ki...

Evet canim hatirliyorum :) ben de nemlendiricisini begenmemistim hatta iade etmek istemistim ama gidememistim lys donemim oldugundan :/ losyon sample'i var bir de bakalim o deneyecegim :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages