13 Aralık 2012 Perşembe

MAC Nude On Board Bronzer

Merhaba! :)

MAC'in yaz ayinda cikardigi Hey Sailor! koleksiyonundan aldigim Nude On Board Bronzer'in Elca magazalarinda satildigini duyunca kisaca yorumlarimi paylasmak istedim :) 


MAC'in limited edition olan bu bronzeri pro longwear serisinden.Yani uzun sure kalici ozellikte bir urun.Rengini 'acik altin' diye tanimlayabilirim sanirim.


Nude On Board tamamen mat olmayan bir urun, icinde cok cok minik isiltilar var ancak bunlar yuzunuzde belli olmuyor, rahat bir surumu var, fircaya tam kararinda geliyor ve benim en onem verdigim sey; tozutmuyor! kesinlikle tebesirimsi yapida degil :)


Bu bronzer adeta 'yuzumde asla turuncu durmasin' diyenler icin uretilmis :) Sari alt tonlu bir renge sahip lakin yuzunuze kirli bir gorunum de vermiyor.Ozellikle acik ten rengine sahip olanlar icin tavsiye edebilecegim bir urun, NC30 ve daha koyu ten rengindekiler icin pek belli olmayabilir diye dusunuyorum.


Parmagimda kucuk bir swatch yaptim :) Gordugunuz gibi oldukca sari alt tonlu bir bronzer, ilk basta sarimsi durup siritacak mi diye endiselenmistim ancak uyguladigimda sonuctan gayet memnun kaldim, hem kontur icin hem bronzer olarak kullaniyorum, burun konturlemede de oldukca iyi is cikariyor :) 

Bu urun sinirli uretim olarak cikarilmisti, suanda MAC magazalarinda bulunmuyor ancak Istanbul'da ikamet edenler Maslak'ta bulunan ELCA magazalarinda bulabilirler.

Bu koleksiyonda cikarilan bir diger pro longwear bronzer ise 'Sun Dipped'.O daha az sari alt tonlu bir bronzer, eger bu cok sarimsi gorunuyor derseniz ona bakin derim :) Bu daha cok benim gibi sari alt tonlu olanlara uyacaktir :)

Elca magazalarinda (tukenmemisse) 25tl'ye satiliyor.

Buradan Temptalia'daki durusuna bakabilirsiniz :) 

Son olarak bilgi icin Sparkle'a tesekkur ediyorum :*

Sevgiler, prudence :)) 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages