28 Eylül 2013 Cumartesi

THE BODY SHOP PEACH BODY BUTTER



Herkese merhaba!
The Body Shop'un vucut kremlerinden bazilarini gercekten cok seviyorum.Seftalili olani da bunlardan biri.Yazin sinirli uretim olarak satisa cikarilmisti.Kokusu bence oldukca guzel, taze seftali gibi.Ic bayici ve cok sekerli bir koku degil.Ama zamanla  buyuk ihtimal bundan da bikip bir sure ara verecegimi biliyorum. :) 

Nemlendirmesine gelecek olursak, tum TBS butterlar gibi yogun nemlendirme ozelligine sahip ve uzun sure etkili.Ozellikle neme hasret kalmis kuru ciltler icin mukemmel.

TBS butterlari severek kullaniyorum ancak yapilari bana biraz sentetik gibi geliyor, bu da benim icin bir eksisi.Sanirim bu sentetik his icerigindeki silikondan kaynaklaniyor.

Bu kremin iceriginde shea, susam, kakao gibi besleyici yaglar da bulunuyor ve paraben icermiyor.

Kendisini 'en lezzetli' vucut kremi ilan ediyor ve yogun nem ihtiyaci duyan her cilt tipine tavsiye ediyorum :)

Sevgiler <3

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages