8 Ekim 2013 Salı

REN PURE DETOX KIL MASKESI ILK IZLENIMLERIM


Herkese merhaba!
Bu yazimda sizlerle Cloud10beauty alisverisimde edindigim REN Pure Detox gozenek kucultucu kil maskesiyle ilgili ilk izlenimlerimi paylasmak istedim.

5ml'lik tupte 2-3 kullanimlik kadar bulunuyor.Maskeyi tum yuzunuze uygulayip 5-10 dakika beklettikten sonra duruluyorsunuz.Elbette gozeneklerime ne kadar etkisi oldugunu bu kadar az kullanimda dogru olarak gozlemlemem mumkun degil ancak genel olarak bu urunden memnun kaldim.Kuru cildimi germeden, kurutmadan guzelce temizleyip  gozenek gorunumunu biraz hafifletti ancak gozenekleri tamamen yok etme gibi bir durum soz konusu degil.Ayrica maskenin yag dengeleyici ozelligi oldugunu dusunuyorum, cildinizdeki sebumu dengeliyor ve daha duru, temiz bir cilt veriyor size.Buaralar temiz kozmetik urunlerini cok arastiriyorum bu yuzden REN urunlerine bir hayli ilgiliyim, asagida da goreceksiniz ki maskenin icerigi bir hayli iyi.Urunun icinde cesitli yaglar bulunuyor ve bu sayede cildi kurutmadan derinlemesine temizlik sagliyor.

Kisacasi cildimi derinlemesine temizlemesini ve verdigi duru hissi sevdim bu yuzden tam boyunu almayi dusunuyorum.Gunluk temizlik rutinim haricinde haftalik bu tip temizleyici maskeler her zaman elimin altinda bulunmali derim; REN de temiz denebilecek iceriginden dolayi rutinimde yerini alacak buyuk ihtimalle.
Ayrica hassas olan yanak bolgemde herhangi bir kizarikliga yol acmadi.

Icerik:

Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Water, Kaolin, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Spirulina Platensis Powder, Lactic Acid, Sodium Hydroxymethylglycinate, Phenoxyethanol, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Callitris Intratropica Wood Oil, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Limonene, Linalool.


Sevgiler <3


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages