1 Mart 2014 Cumartesi

BENEFIT BELLA BAMBA BLUSH




Merhaba :)
Benefit Bella Bamba allik benim en sevdigim alligim.Uzunca zaman wishlist'imde bulunup gectigimiz yil kavustum kendisine.Ardindan da lip gloss'unu aldim, ona da ayri bir postumda yer verecegim.

Fotograflara gecelim;








Benefit bu alligi ilk cikardigindan beri ambalajina vuruldugumu soylemeliyim.Yanar-doner bir ambalaja sahip.Icinde bir aynasi ve fircasi bulunuyor.Firca gayet yumusak, kenarlari oval ancak ben simdiye dek hic kullanmadim o yuzden performansi hakkinda yorum yapamayacagim.Yine de fircayi icinde muhafaza etmeye devam ediyorum.Buarada Benefit alliklari fircanin bulundugu plastik kap bulunmadan kapatmamanizi oneririm.Ben boyle bir hata yaptim ve fotografta da gordugunuz gibi kenarlari alligin icine girince cukurlar oldu :(

Bella Bamba, '3D' yani uc boyutlu allik olarak tanimlanmis Benefit Cosmetics'e gore.Bunun sebebi ekstra aydinlatici kullanmaya gerek kalmadan icindeki mikro isiltilar sayesinde isigi yansitmasi.Gercekten de boyle bir ozelligi var.Yani bu alligi elmacik kemiklerinize uyguladiginizda ayrica aydinlatici uygulamaniza gerek kalmiyor, her iki isi layikiyla yerine getiriyor.Benim de bu allikta renginden sonra en cok sevdigim ozellik bu zaten.Rengi demisken, tam bir karpuz-pembe bir tona sahip.Yanaklari kendiliginden kizarmis gibi hem dogal hem canli gosteriyor.Her ten rengine yakisacak bir renk ayrica.Pigmentasyonu guzel, Nars alliklar gibi tek dokunusta cok ekstrem renk vermiyor; ancak buildable yani ayarlanabilir pigmentasyona sahip.Dilerseniz daha hafif dilerseniz daha yogun olarak uygulayabilmek mumkun.Dokusu Coralista'dan daha yumusak daha kadifemsi.(Hervana'yla kiyaslamiyorum bile cunku Hervana, baya sert gelmisti bana) Icindeki altin isiltilar tam ayarinda ve yanakta ben buradayim diye bagirmiyor.Ben bu alligin hem isiltilarini hem de dokusunu Guerlain Terra Ora'ya benzetiyorum (baya bir icimde kaldi Terra Ora anlayacaginiz..).Isiltilar yanakta kendini belli etmekten ziyade sanki eriyor, ozellikle gunes isigi yansidiginda harika bir efekt katiyor sanki aydinlatici uygulanmisim gibi.Kaliciligi ise gayet iyi bana gore, bu kalicilik konusunun ciltten cilde gore degistigini hatirlatmakta fayda var yalniz.Kokusu butun Benefit alliklarda oldugu gibi cok guzel ve hafif.









Simdilik hayatimin alligi diyebilirim.Hem yapisi/dokusu hem rengi hem de cildimde durusuyla surekli kullandigim bir urun.Ayrica yaz-kis kullanilabilecek bir renk oldugunu dusunuyorum.
Benefit urunlerine Sephora magazalarindan ulasabilirsiniz.
Fiyati 99tl.

P.S: Benefit Lollitint'e kavusmayi iple cekiyorumm. <3 <3

Sizin favori alliginiz hangisi?Lutfen benimle paylasin :)

Sevgiler,

Aysegul.

Instagram: abeautyblogg
Twitter: muabookblog


5 yorum:

Unknown dedi ki...

kendi kendime "almıycam bunu" dedim, tutucam kendimi dedim ama sanırım daha fazla tutamıycam :) güle güle kullanın..

http://pembeliseylerim.blogspot.com.tr/

Unknown dedi ki...

Uzun zamandir gözüme çok güzel gözüküyordu birde senin bu güzel yorunlarindan sonra alicam sanırım :D
meeryemcan.blogspot.com

Z. Aysegul dedi ki...

Cok tesekkurler, kesinlikle tavsiye ederim pisman olmazsin canim :)

Z. Aysegul dedi ki...

Her koleksiyonda bulunmasi gereken bir allik zaten bence :D

Herseydenbirtutam dedi ki...

Tonu çok tatlı.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages