11 Mart 2014 Salı

NARS ANGELIKA LIP GLOSS




Herkese merhaba! :) 
Bugunku yazimin konusu sirin mi sirin, bana cocuklugumuzun Barbie bebeklerini animsatan bir lipgloss, Nars Angelika.Rengi mavi alt tonlu seker pembesi, inanilmaz tatli degil mi ama? :)Normalde lipglosslari kullanmaktan ziyade ambalajlarina vurulup satin almayi seven biriyim ancak bu gloss benim icin bir baska!Soguk tonlu bir renk olmasina ragmen, uyguladigimda dudaklarimda 'sırıtmaktan' ziyade cok tatli bir renge donusuyor ve dislerimi sari gostermiyor.Yuzume masumane bir hava katiyor.Yapisi kremsi, surumu rahat.Rengini dudaklarima opak olarak tam bir sekilde veriyor, cizgilere dolmuyor ve dudaktaki kusurlari belirginlestirmekten ziyade daha da puruzsuz bir gorunum veriyor.Sim, glitter gibi gereksiz ıvır zıvırlar icermiyor.Genelde gloss uyguladigimizda dudaklar yagli gibi gorunur; iste bu glossun sevdigim tarafi oyle bir gorunumden ziyade rengini hem opak olarak verirken hem de dudaklari parlak, cam gibi gostermesi.Yapiskan olmamasina ragmen oldukca kalici.Yumusak bir dokusu oldugu icin gun icerisinde rahatsiz bir his vermiyor.Benim dudaklarim kendiliginden biraz pigmentli oldugundan normalde cok soguk tonlu pembeler bende oldukca yapay gorunur.Bu gloss ise tam tersine dudak rengimle birlesip cok guzel bir renge burunuyor.Her makyaja gidebilecek bir ton oldugunu dusunuyorum.Bu tip  Barbie pembesi diye tabir edilen renkleri seviyorsaniz mutlaka bir deneyin derim.Tum Nars glosslarda olan plastigimsi kokusu var ancak cok belirgin degil.Yine tum Nars urunlerinde oldugu gibi ambalaji (kapagi) kadifemsi bir dokuya sahip.Kisacasi bu urun benim gunluk 'go-to' diye tabir edilen lipglossum.Bitince tekrar alir miyim diye sorarsaniz kesinlikle evet derim.Yakin zamanda Angelika alligi da edinip beraber bir post hazirlamayi planliyorum :).

Sizin favori lipglosslariniz hangisi? 

Sevgiler, Aysegul <3

instagram: abeautyblogg
twitter: muabookblog

1 yorum:

Herseydenbirtutam dedi ki...

Merhaba,

Blogumdaki farklı blogları tanıyalım yazısına gelen tavsiye üzerine blogunuza geldim.Çok sevdim.
Hemen takibe aldım.

Sevgiler
Renkli günler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages