10 Haziran 2012 Pazar

Mayıs Ayı Favorileri






Merhabalar ! Bugün size mayıs ayı favorilerimden bahsetmek istiyorum.

( flaşlı çekim )

Mayıs sınavlarla geçen yoğun bir ay olduğundan pek bir şey kullandığım söylenemez. Sadece bunları kullandım;

- Nars Pure Radiant Tinted Moisturizer <3
- Mac MSF Natural
- Dior Diorshow Iconic Mascara
- YSL Creme de Blush- 2 Powdery Rose
- Chanel Glossimer Bagatelle
- Dior Addict Lip Glow (klasik )
- Mac Eye Kohl Hyacinth
- Mac Powerpoint Eye Pencil Emeral Sea <3
ve ojem Rimmel Fruit serisinden Apricot Punch. İlerleyen günlerde hepsinin yazısı gelecek, hepsi  de sevdiğim ürünler :)

Bir de ayın parfümünden bahsetmek istiyorum ( gerçi bu parfüm sadece mayıs değil bütün bahar ve yaz boyunca favorim ama olsun )



Chanel Chance Eau Tendre; çok severek kullandığım imzam diyebileceğim parfümüm. Hem oldukça kalıcı hem de hafif, insanı yormuyor; kesinlikle ağır bir parfüm değil. Çiçekli- meyveli kategoride. Adı üstünde tam bir yumuşak patlama. Notaları :

Ayva, Greyfurt
Yasemin, İris, Sümbül
Beyaz musk, Sedir, Amber





Kozmetik dışındaki mayıs ayı favorilerimden de bahsetmek istiyorum. Bu ay izledilerim, okuduklarım vb...

Bu ay en çok dinlediğim şarkı " Somebody That I Used To Know " bu şarkının bir çok versiyonu bulunuyor, ben glee versiyonunu koydum çünkü glee en sevdiğim dizilerden :) Ne zaman glee izlesem neşem yerine geliyor, dizi arayışında olanlara ve müzikal tarzı dizi filmden hoşlananlara öneririm.





Ben sürekli anime izleyen bir insanım :) Çok eğleniyorum anime izlemekten; en fazla 20 dakika sürmesi ve çeşit çeşit her türden animenin olması bunda etken. Dizi ya da film izlemek gibi çok vaktini almıyor insanın. Canım sıkılınca mola niyetine bir bölüm izliyorum. Benim için bu ayın animesi " Ao no Exorcist" di. Sınav ayım olduğu için bölümlerinin az olması dolayısıyla tercih ettim. Mayısta başlayıp mayısta bitirdim. Shounen tarzı bir anime ( aksiyon- macera- doğa üstü ) Karakterleri çok sevimli ve konu akışı iyi. Açılış- kapanışlarını çok beğendim. İlk açılışı:


Rin <3


Mayıs ayında çok film izleyemedim ama izlediklerimin içinde en beğendiğim film 3: 10 to Yuma oldu.


Vee ayın kitabı  :

( :P)

Bu ay ders kitabından başka kitap okumadım ve ders kitaplarının içinde en güzeli bu :) Yani dersin gerektirmese de alıp okuyabilirsin; kendini geliştirmek ve bilgini artırmak açısından iyi.

Mayıs favorilerim bunlar, umarım zevkli bir yazı olmuştur. İyi pazarlar :)

Yazan : Auror

10 yorum:

itsbea dedi ki...

zevkli olmus evet:)ysl krem allığın durusu filan nasıl?

★nasli_ dedi ki...

Çok güzelmiş blogun !! Bayıldım postlarına canım :O Hemen takibe aldıııım seni,görüşmek üzere.

www.nzlsyn.blogspot.com

özge dedi ki...

ysl allığın duruşunu bende çok merak ediyorum canım..

guzelliknehri dedi ki...

Chanel Chance benim de en sevdiğim parfümlerimden biri çok soft güzel bir kokusu var :) Blogunuzu çok beğendim, hemen takibe alıyorum :)

cyborg dedi ki...

Anime izleyen bir başka makyaj bağımlısı daha görmek güzel=)

Z. Aysegul dedi ki...

Ben de çok sevindim yorumunu görünce demek benden başkaları da var :D

Z. Aysegul dedi ki...

postu beğenmene sevindim :D allığın duruşu çok doğal canım, sürmesi de çok kolay :) bu hafta ysl allığın postunu yayınlayacağım inş :D

Z. Aysegul dedi ki...

sağol canım, senin de blogun çok güzelmiş :D

Z. Aysegul dedi ki...

bundan sonraki ilk postum o olacak :)

Z. Aysegul dedi ki...

:) evet ben de çok seviyorum o softluğunu, blogunun çok güzelmiş ben de takibe aldım :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages