26 Haziran 2012 Salı

YSL Creme de Blush- 02 Powdery Rose


Vee sonunda çok sevdiğim ysl krem allığımın postu ! ^,^



Yapısı ne çok sert ne çok yumuşak bana biraz köpüksü geliyor, oldukça kolay dağıtılıyor ( bu benim ilk allığımdı ve allık deneyimi çok olmayan biri olarak bunu söylüyorum; korkmanıza gerek yok ben bile rahatça kullandım ;D )


Oldukça güzel dağılıyor ve çok doğal duruyor. Kokusu var benim çok hoşuma gidiyor kokusu, tabi rahatsız eden olabilir bilmiyorum. Meyvemsi bir kokusu var YSL ürünlerinin genelinde olduğu gibi. Bu 02 powdery rose rengi çok doğal bir gül pembesi. Yanağınız kendiliğinden pembeleştiği zamanlardaki renk gibi


Sağ tarafta yoğun sol tarafta dağıtılmış hali var. Buildable olduğundan istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz. Kalıcılığı iyi. 7 saat duruyor galiba ( açıkçası kaç saat duruyor diye düşünmedim hiç ama sürdükten sonra aa hemen uçmuş durumu yok ) Yapısı çok yağlı ya da sert değil; bence tüm allık severler fırsatları olursa bir şans vermeli :)



Bir dahaki postta görüşmek üzere


Yazan: Auror

2 yorum:

passsiflora dedi ki...

Çok güzelmiş gerçekten!Zaten ysl kötü ürün yapmaz :)Güle güle kullan!

özge dedi ki...

çok güzel görünüyor renk süper:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages