29 Haziran 2012 Cuma

Sonbahar Koleksiyonlarından İlgimi Çekenler / Up-coming Fall Makeup Collections

 Böyle güzel sıcak bir yaz gününde gelecek sonbahar- kış koleksiyonları hakkında bir post yaparak okuyucaları bir nebze olsun serinletmek istiyorum :)

Sonbahar koleksiyonları yavaş yavaş internette görülmeye başlandı, ben de biraz araştırdım ve en beğendiklerimi- merak ettiklerimi seçtim. Bu sene ilk kez daimi favorilerimden olan Dior' un koleksiyonu ilgimi çekmedi hatta hayal kırıklığına uğradım. ( Normalde hep ilk diorun koleksiyonuna bakarım heyecanla ) Diğer markalara gelirsek; Lancome' un koleksiyonu hakkında pek bilgi bulamadım sadece isminin Midnight Roses olduğunu biliyorum, Givenchy- Chanel- Guerlain- Estee- YSL- Bobbi Brown- Laura Mercier hakkında epeyce bilgi var. Clarins'in  ve Shiseido' nun promo resimleri yok sadece Shiseido' nun lacquer rouge diye YSL' nin glossy stainlerine benzer bir ruj çıkaracağını ve Clarins' in yeni tekli farlar çıkaracağını biliyorum. Bir de Nars' ı heyecanla bekliyorum henüz çok fazla bilgi yok o yüzden onu da koymadım.

Benim en çok ilgimi çeken Givenchy oldu bu koleksiyonlar içinde.
Promo resmi;


Pembe ruju, yanar-dönerli kırmızı-mor parlatıcısı, allığı şimdiden alınacaklar listeme girdi. Farı da hoş duruyor. Şeffaf parlatıcısı Dior addict lip glow gibi dudağa kendine özgü bir renk veren tipte bir ürünmüş.






İkinci en çok ilgimi çeken ise Chanel oldu; biraz vamp enterasan bir koleksiyon olmuş; rujları denenecek listeme eklendi, gri göz kalemini alabilirim, pembe allığı da güzel gözüküyor. Aydınlatıcı tarzındaki pudrası bana biraz koyu ve fazla sarımsı geldi yoksa onu da beğenmiştim.
Promo resmi;


Rujlar koyuluklarıyla ilk başta beni korkutsa da deneyince iyi durabileceğini düşündüm, böyle bir ruj ve rimel iyi bir makyaj için yeterli olabilir; allık ve göz makyajından vamp  ya da abartı olma endişesiyle kaçınabilirim.





 
Ojeler ve bahsettiğim pudra;



Diğer ilgimi çekenler ise mat rujlarıyla YSL ve glossy stain kervanına katılan diğer bir isim olan Guerlain;

YSL promo;




YSL rujlar mat yapıda ve ve renkler müzik gruplarına ithaf edilmiş;


Guerlain Promo;


Promo resminde görülen ruj ilgiyi cezbediyor :)
İşte Rouge G L' Extrait de Guerlain 

 

Bu yeni ürünün swathclarını da buldum şu sitede: http://beauty-staff.livejournal.com/141899.html



Yine yeni bir ürün olan ikili allık


 ve koleksiyonun diğer ürünleri





Son olarak Estee Lauder promosu ve ürünler ;





Estee de mor göz makyajını sevdim; koleksiyondaki ürünlerin hepsi tek tek güzel bence ama birlikte kullanmak için fazla baskın buldum.


Sonbahar koleksiyonlarına şöyle bir göz atınca genelde koyu ve çarpıcı dudaklar, hafif / sade allıklar ve etkili göz makyajı görüyoruz. Makyaj yapmaktan çekinmeyen bir sonbahar...

Tekrar görüşmek üzere ( bu arada biri bana bu koleksiyonlardan gönderse hiç de fena olmaz ^.^ )
sevgiyle kalın



Yazan: Auror

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages