22 Ocak 2013 Salı

Essence Home Sweet Home Koleksiyonu 02 Numara Would You Cuddle Me Allik Swatchlari


Merhaba :) 
Essence'in yeni koleksiyonu Home Sweet Home'dan aldigim bu sevimli alliga tek kelimeyle bayildim!


Alligin dokusu muhtesem, kasmir gibi ipeksi bir dokusu var.Pigmentasyonu cok iyi ve kesinlikle tebesir gibi degil yani tozutmuyor.Kalitesi high-end marka allik kalitesinde.Kaliciligini test edemedim ama bilegime uyguladigimda uzun sure silinmemisti.


En arkada kisimdaki swatch turuncu ve mercan renginin karistirilmis hali cok hafifce.Urunun kirmizi-pembe arasi olan deseninin rengi muhtesem bir mercan! Boyle renklere nedense zaafim var, genellikle yaz rengi olarak gorulse de ben kisin dahi bayilarak kullaniyorum :))

Hem karistirarak hem renkleri ayri ayri rahatlikla kullanabilirsiniz, seftali kismi cok soft bir gorunum veriyor.

Allik sim icermiyor ancak yapisi mat degil satin bir durusu var swatchtan da anlasiliyordur umarim :)

Essence markasini Gratis magazalarinda bulabilirsiniz, bu alligin fiyati 9,5 tl.Almak icin acele edin derim :))

Buarada fotograflarimi artik foto makinemle cekiyorum umarim daha iyi oluyordur :))

Sevgiler, guzel aksamlar :)

EDIT:Urun sim icermiyor yazmistim ancak isikta dikkatli bakildiginda cok minik mikro simler iceriyor ama yanakta sheer bir durusu var :)

4 yorum:

Yelda dedi ki...

Güle güle kullan canım, ben de kaptım bir tane:)

Z. Aysegul dedi ki...

Tesekkur ederim canim sen de guzel gunlerde kullan :))

Unknown dedi ki...

çok güzelmiş güle güle kullanın :) bu koleksiyon ne zaman çıktı acaba :)

Z. Aysegul dedi ki...

Tesekkur ederim :) iki gun oluyor cikali ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages