16 Ocak 2013 Çarşamba

Nuxe Paris Eau Demaquillante Micellaire Aux 3 Roses Makyaj Temizleme Suyu



Genellikle her disari ciktigimda az ya da cok mutlaka makyaj yaptigim icin makyaj temizleyicilerin cilt bakim rutinimde onemli bir yeri vardir; bu yuzden de farkli urunler denemeyi seviyorum.

Elbette benim de favorim bircok blogger arkadasimin oldugu gibi Bioderma Sensibio H2O <3 Ancak yine de merakima yenik dusup yeni temizleyiciler aliyorum :))

Nuxe, sevdigim bir marka.Icerik olarak genelde temiz diyebilecegimiz urunleri var bu yuzden icim rahatlikla kullaniyorum, iceriklerinde bitkisel ozler olmasi da bir diger artisi.

Bu temizleyici uc gullu serisinden, uc gul ve yesil cay iceriyor.Tum yuz icin uygun, dudak ve goz makyajini cikarmak icin de guzel bir urun; ozellikle hassas ciltler icin ideal.




Nuxe bu urun icin soyle demis;

Tek bir dokunuşla yüzünüz, göz çevreniz ve dudaklarınızı suya dayanıklı makyaj dahil tüm makyaj kalıntılarından arındırırken, nemlendirir ve dengeler. Yüksek toleranslı, kokusuz ve alkolsüz formülü, fizyolojik pH seviyesine sahiptir. Kontak lens kullananlar için uygundur.

Cildiniz tamamen temizlenmiş, ferahlamış, dengelenmiş ve nemlenmiş hissedersiniz.


Gercekten de cildi tahris etmeden nazikce temizliyor ve cildi nemli birakiyor, cildimi besledigini dusunuyorum bu yuzden cildimi bununla temizledikten sonra yikamaya ihtiyac duymuyorum, kizariklik yapmiyor ve germiyor.

Cok cok hafif bitkisel bir kokusu var, bu koku icin cok guzel diyemeyecegim ancak kesinlikle rahatsiz edici bir koku degil hatta ferah bile diyebilirim.

Bu temizleyici goz cevremi tahris etmeden nazikce temizledi, bu yonuyle cok iyi ancak malesef waterproof rimeli cikarmakta ya da MAC Fluidline gibi kalici eyelinerlari cikarmakta basarili degil; bu yuzden bu temizleyiciyi waterproof makyaj urunu kullanmayi tercih edenlere onermiyorum.


Paraben ve Fenoksietanol icermiyor ayrica urun %92.8 oraninda dogal icerikten olusuyor.

Cok memnun kaldigim bir temizleyici olmasina ragmen bir sure tekrar almayi dusunmuyorum cunku 200 ml fiyati 52.5 tl ve makyaj temizleyici siklikla bitirdigim bir sey oldugu icin 500 ml Bioderma'ya devam etmek daha uygun benim icin.

Bioderma Sensibio H2O ile hemen hemen ayni temizleme performansina sahip ancak Nuxe'un bir arti ozelligi cildi besleyip yumusatmasi oldu ve Bioderma'ya gore biraz daha nazik.

Hassas ve kuru cilde sahip olup waterproof urun kullanmayanlar mutlaka bakmali diyorum :)

Nuxe urunlerini yetkili eczanelerde ya da online eczane satis sitelerinde bulabilirsiniz :)

Sevgiler <3

edit: icerik eklendi.

5 yorum:

ChicScience dedi ki...

Icerigi guzelmis bu urunun. Merak ediyordum Nuxe u deneme listeme aliyorum. :) Sevgiler

Z. Aysegul dedi ki...

Evet ben de iceriginden dolayi guvenle kullandim :)

Yelda dedi ki...

Aslında biodermaya göre daha nazik olması güzelmiş denemek isterim. Bütün doktorlar tutturmuş biodermayı kullan diye. Cildim çok hassas doktora sorsam kesin değiştirme der onlar da bütün markalarıbilmiyorlar herhalde:(

Z. Aysegul dedi ki...

Bioderma ve la roche doktorlarin en cok receteledigi markalardan, nuxe pek bilindik marka degil evet :) biodermaya gore artisi yumusatip nemlendirmesi canim daha yumusak yapili bence, denemelisin derim ;))

Unknown dedi ki...

Merhaba, yazınız için teşekkürler. Bende nuxeün kuru yağını kullanıyorum vücuttaki bıraktığı his muhteşem kesinlikle öneririm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages