19 Ocak 2013 Cumartesi

L'oreal Infallible Tekli Farlar Forever Pink & Hourglass Beige

Genelde cok fazla far kullanan biri degilimdir, sabahlari erken kalkmam ve gozlerimin cok koyu kahverengi olmasindan dolayi belirgin durmasi bundan dolayi da yanak ve dudaklarimi renklendirmeyi tercih etmem bunun sebeplerinden birkaci :)

L'oreal'in Infallible farlarina pek far meraklisi birisi olmamama ragmen herkes gibi ben de bayildim!Yapilari, durusu tam istedigim gibi, pigmentasyonu olaganustu basarili ve cok kalici.

Bugun tanitacagim iki renk Forever Pink ve Hourglass Beige.Zamanla diger renklerini de yazacagim :)



Ilk once genel olarak Loreal Infallible farlarin yapilarindan bahsetmek istiyorum.Bu farlar yumusacik bir dokuya sahip.Bir hayli pariltililar ama bu ucuz bir sim goruntusu degil.Ben parmaklarimla uygulayip fircayla diger renkler ile karistiriyorum ya da tek basina kullaniyorum.Pigmentasyonlari yukarida da yazdigim gibi olaganustu! Yapilari kremsi-pudramsi arasinda, ilk dokundugunuzda kremsi bir yapiya daha yakin ama gozlerde pudramsi durusu var.Sanki far degil de pigmentmis gibi duruslari muhtesem :)

Fotograflar bu havalarda cok iyi olamiyor, ayrica hala teknik sorunlar yasiyorum lutfen kusurlarimi affedin :)



Soldaki Forever Pink sagdaki Hourglass Beige.Sirayla numaralari 004 ve 002.Forever pink cok tatli sicak tonlu bir pembe, biraz sampanya rengi gibi duruyor goze uygulaninca ama daha cok pembe diyebilirim, Hourglass Beige ise icinde altin piriltilar olan guzel bir bej tonu, fotografta biraz gold bir renk gibi cikmis ama aslinda daha bej tonlu.


Surumu oldukca rahat, uygulamasi kolay, surdugunuz yerde bozulmadan sabitleniyor.

Bu farlarin bir eksi yani var, o da fiyatlari, Gratis ya da Watsonslarda indirimle aliyorum, siz de bir indirime rastlarsiniz mutlaka bu farlara bakin derim :))

Yarin blogda L'occitane  Shea Yuz Temizleme Sabunu yorumlarim olacak.

Sevgiler :)

2 yorum:

kitten dedi ki...

forever pink çok hoş duruyor

Z. Aysegul dedi ki...

:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages