11 Ocak 2013 Cuma

Golden Rose Jolly Jewels 110 Numara Swatches



Jolly Jewels serisinin surada tanittigim 109 numarasindan sonra ikinci favorim 110 numara.

Bu oje raki beyazi bazinin ustune irili ufakli lacivert,mat kirmizi ve parlak kirmizi pullar iceriyor.

Surumu oldukca kolay ve kuruma suresi kisa.


Ben bu swatch'umda altina herhangi bir baz oje kullanmadan uyguladim.

Buyuk kirmizi pullar ozellikle isikta cok guzel parliyor <3

Golden Rose Jolly Jewels ojeleri Golden Rose bayilerinden 5.90 tl'ye alabilirsiniz :)

Sevgiler :)

4 yorum:

goncaninguncesi dedi ki...

arkadaşım şunları sürüp sürüp beni iyice aşka getiriyosunuz :) ben de istiyorum bunlardan çok güzeller valla :)

Z. Aysegul dedi ki...

Ben de bunlari surerken bile egleniyorum itiraf edeyim :))

Adsız dedi ki...

Çok hoş ıyı gunlerınde surun bende istiyoyum fakaT bana pahaLı geliyorlar hepsinde gözüm yok zatİN içlerinden 2 tanesinde gözüm ;)

Z. Aysegul dedi ki...

Tesekkur ederim evet bence de pahalilar acikcasi :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages