1 Temmuz 2013 Pazartesi

AVENE THERMAL SPRING WATER REVIEW / AVENE TERMAL SU YORUMLARIM


Herkese merhaba!
Sicak yaz gunlerinde serinlememe bir nebze de olsa katki saglayan seylerden biri de Avene termal su!Ilk once orta boyunu alip cok sevince cantada tasimak icin bir de mini boyunu aldim.Cevennes dagindan gelen bu su, bildigimiz mineralli maden suyu aslinda.Ancak kullaninca daha farkli oldugunu anladim.



Avene'in USA sitesindeki bu fotografta neler icin kullanilabilecegi gosterilmis.Ben en cok sicaklarda kizaran cildimi sakinlestirmek, serinlemek, makyajimdaki cakey gorunumu engellemek ya da epilasyon sonrasi kullaniyorum.Cildi ferahlattigi gibi ayni zamanda biraz nem de sagliyor ve kizarikliklara/tahrise kesinlikle iyi geliyor.Uzaktan cildime birkac fis sikiyorum, cildime nem ve canlilik kazandiriyor.Onceden bu tip termal sularin gereksiz oldugunu dusunurdum ama simdi vazgecilmezlerimden!Her daim yanimda bulunduruyorum, epilasyon sonrasinda da asli yardimcim olmus durumda. :) Ozellikle plajda guneslenirken serinlemek ve gunese olan hassasiyeti minimize etmek icin ideal.Elbette ki bu sprey bir mucize degil, olusan tahrisi ya da iritasyonu hemen ortadan kaldirmiyor ancak cildi oldukca rahatlatip yatistirdigini soyleyebilirim.

Kisacasi herkesin cantasinda bulunmasi gereken bir urun oldugunu dusunuyorum.Simdiye dek baska markadan termal su kullanmadigim icin malesef kiyaslama yapamiyorum.Vichy, La Roche gibi markalarin da bu tip spreyleri var, sonradan onlari da deneyebilirim ancak Avene vazgecilmezim olacak zannediyorum.:) 
Avene urunlerini yetkili eczanelerden bulabilirsiniz.

Sevgiler <3

2 yorum:

Unknown dedi ki...

La roche posayinkini kullanıyorum. Bu ürünler gerçekten yazın kurtarıcı.

Z. Aysegul dedi ki...

Kesinlikle oyle! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages