1 Temmuz 2013 Pazartesi

AVALON SOOTHING VANILLA ROSEMARY ORGANIC LIP BALM


Herkese merhaba!
Avalon Organics USDA sertifikali organik bir marka.
Lip Balmlar kolaylikla yenilebilen (hatta istemeden yedigimiz?) kozmetik urunleri oldugu icin haliyle iceriginin dogal olmasini tercih ediyorum.Avalon markasinin vanilyali bu lip balmini bulunca da almadan edemedim.


Kokusu guzel, hafif tatli bir tadi var.Gercek vanilya kokusuna sahip,  ucuz sekerli bir koku degil.Yapisi yumusacik, dudakta kalip gibi bir his vermiyor, beyazlik birakmiyor.
Dudaklarimi iyi nemlendirdigini dusunuyorum, cok yogun yapili degil ancak etkisiz de degil, gunluk kullanim icin bana yeterli geldi.Ancak, ornegin Burt's Bees Beeswax ya da Honey lip balmlar kadar yogun olmadigi icin onarim konusunda biraz yetersiz kalabilir, bu balm daha cok ruj altina kullanmak ya da dudaklarinda cok catlak olmayanlar icin gunluk nem ihtiyacina uygun diye dusunuyorum.


Urunun icerigi gordugunuz gibi tamamen dogal.

Eger cok sorunlu dudaklariniz yoksa ve dogal lip balm arayisindaysaniz bunu tavsiye ederim; buna karsilik sorunlu dudaklar icin Burt's Bees Beeswax ya da Honey balmlar daha uygun olacaktir.

Sevgiler <3


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages