16 Temmuz 2013 Salı

L'OREAL ELSEVE EXTRAORDINARY HAIR OIL REVIEW

Herkese merhaba!
Ise basladigim icin buaralar eskisi kadar blogumla ilgilenemiyorum, bugun firsat bulmusken hemen bir yazi paylasmak istedim.


Loreal'in durulanmayan bu sac bakim yagi saci yuzeyini puruzsuzlestirip, kusursuz gorunumu vaat ediyor.Saci onarma gibi bir ozelligi bana gore yok zaten boyle bir iddiasi da yok.Banyodan sonra hafif nemli sac uclarina uygulayip saclarinizi kurutuyorsunuz ya da kendi halinde kurumaya birakiyorsunuz.Kuru saca da uygulanabiliyor ancak ben hic o sekilde kullanmadim.Uyguladiktan sonra benim kiriklarla dolu sac uclarim gercekten de puruzsuz, yumusacik ve parlak bir gorunume kavustu.Saclarim kuruduktan sonra kesinlikle yagli bir gorunum ya da agirlasma yapmadi.Buarada bu urun mis gibi bir kokuya sahip!

Saclari yumusacik yaptigi ayrica sac kremi kullanmaniza gerek yok, yani bir nevi sac kremi gorevi goruyor.Hatta ben sac kremi kullanmayi birakip sadece bu urunu kullananlar oldugunu duydum.

Kendi adima ozellikle taramayi kolaylastirdigini gozlemledim.Bir pompa kadari benim upuzun saclarima yeterli oldu, bu acidan da uzun sure gidecek bir urun.Saclari yumusatip saglikli bir gorunume kavusturuyor kavusturmasina ama malesef bu etkisi gecici.Yani her banyodan sonra bu etki icin tekrar uygulamak gerekli.Bu sebeple de bu urun icin onarici degil de besleyici ozellikte diyebilirim.


Iceriginde gordgunuz gibi bircok besleyici ozler var.
Her turlu sac tipine uygun bir urun.Ben tum saca degil de yogun bir sekilde uclarina ve uclara yakin sac boyuna uyguluyorum.Gercekten saclarim kiriklarla dolu degilmis de sanki yeni kesilmis gibi bir gorunum elde ediyorum.Saclarinda benimki kadar cok kirik olmayanlar daha guzel sonuclar alacaktir.
Sonuc olarak benim oldukca memnun kaldigim bir urun oldu.Fiyati 16-20 tl arasi diye hatirliyorum.Gratis, Watsons ve buyuk supermarketlerden satin alabilirsiniz.Bir de boyali saclar icin olan bir cesidi var.Ozellikle yaz gunlerinde boyle urunlerin kurtarici oldugunu dusunuyorum. :)

Sevgiler <3


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages