4 Temmuz 2013 Perşembe

GRATIS BETTY BOOP LIP GLOSS REVIEW & SWATCHES

Herkese merhaba!
Gratis'te kasanin onunde gordugum bu lipglossun ilk olarak ambalajina vuruldugumu itiraf etmeliyim.Sanirim 3 rengi vardi, ben koyu pembe olani aldim.Bir de kirmizi ve acik pembe renkleri vardi.


Yapisi likit ruj kivaminda ve oldukca yogun yapili.Surunce glossy bir gorunumden ziyade daha cok ruj gibi gorunuyor ama parlaklik da veriyor.Rengi basta korkutucu gibi gelse de dudakta sicak dogal bir pembeye donusuyor.Buraya kadar her sey guzel ancak benim bu urunde tahammul edemedigim bir durum var ki o da kokusu!Gercekten cok rahatsiz edici bir kokusu var, boyle hani eskiden ucuz adi rujlarin kotu, acimsi bir kokusu olurdu.Bu da aynen oyle kokuyor ustelik cok yogun bir sekilde!Tadi da acimsi.Almadan once mutlaka testerlardan kokusuna bakin derim, beni rahatsiz etti ama ben biraz kokulara hassasimdir, mesela Bioderma Sensibio H2O'ya kokusuz diyorlar ama bana gore onun bile kokusu var.. 

Aplikatoru sunger seklinde.Cubugu malesef urunu cok fazla aliyor ve her yerine bulasmis oluyor.Kaliciligi ise pek yok, bir de altina lip balm uygulanmasi en iyisi cunku dudaklari kurutma potansiyeli var bence.

Swatch.

Bu urunu once kokusuna bakin oyle alin derim.Gratislerde 10tl'ye satiliyor.Betty Boop'un baska urunleri de vardi, ornegin rujlari, simli lip glosslari vs.

Sevgiler <3

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages